torsdag den 17. oktober 2013

Such a long time ago

Det er nu så lang tid siden jeg sidst lavede et indlæg, så det er helt svært, at huske alt det jeg har oplevet..
Jeg bliver nødt til at lave det over to indlæg, fordi der ville være for mange billeder og for meget tekst til et indlæg + jeg er alt for doven til det, haha.
Når vi keder os en søndagaften 
Jeg underskylder for alle de stavefejl der vil komme, men jeg er for doven til at læse det grundigt igennem bagefter + jeg kan allerede nu mærke, at det er svært at skulle skrive så meget dansk på en gang, når det er så lang tid siden, jeg sidst gjorde det.
Men i hvert fald har jeg det super godt! Jeg ville ønske, at jeg kunne fortælle jer om alt, det jeg oplever, men så ville jeg blive nødt til at skrive en hel roman..

Fredag d. 4. skete det mest.. overraskende.
I en High School er der fire årgange: Freshmen(9.), Sophmores(10.), Juniors(11.) og Seniors(12).
Min skole er delt op, så Sophmores, Junios og Seniors er på den samme skole(campus).
Og freshmen er på en skole for sig selv.
Den fredag havde jeg tysk i sidste time på the 9th grade campus, og efter skole havde jeg bestemt mig for at prøve at se om jeg kunne hjælpe med noget backstage til skuespillet på min skole(Det skete så ikke, men det er en helt anden historie). Så efter sidste time gik jeg tilbage til the main campus - som er der hvor alle de andre årgange er. Pludselig da jeg så sad og ventede for at gå ind til skuespillet, så jeg en pige kigge underligt på mig, puffe til en dreng som står med ryggen til med en buket blomster, og så derefter pege på mig. Drengen vender sig om, og jeg bemærker så det er en svensk udvekslingsstudent, jeg mødte til YFU orienteringsmødet. Han kommer hen til mig og spørger så, om jeg vil med ham til Homecoming på hans skole - Homecoming er et slags amerikansk bal, som bliver afholdt i starten af året. Jeg sagde selvfølgelig glad ja! Men jeg var godt nok super overrasket.
Han fortalte at de havde ledt efter mig i en evighed. Og at de endda havde spurgt buschaufføren i den bus, som jeg plejede at køre hjem med, haha.
Lørdagen efter tog min familie mig med til mit første rigtige american football game. Det var virkelig den fedeste oplevelse! Vi så University of Michigan spille mod Minnesota. Michigan Stadium er det største american football stadion i USA! Der var 111079 tilskuere til lige præcis den kamp, vi var til. Byen og stadionet var fyldt med mennesker klædt i gul og blå - Michigan's farver.
Billederne fortæller nok lidt mere om oplevelsen, end jeg kan forklare.

Siden da har jeg været ude og shoppe et par gange med Susan og Caitlin for at finde den perfekte homecoming dress. Caitlin blev nemlig inviteret til homecoming samme dag, som jeg skulle til homecoming, af en ven som bor langt oppe nord på. 
Vi fandt begge den perfekte kjole, og jeg bestilte fem par sko hjem fra en hjemmeside, hvor Susan har VIP medlemsskab, så det er free shipping frem og tilbage - wuhu! 
Jeg har også bagt cookies med Alison en dag hvor vi kedet os. Det var super hyggeligt, og resultatet blev ret godt! Vi bagte nogle med havregryn og rosiner, chocolate chips, og nogle med chocolate chips OG havegryn. 
Jeg vil lave et indlæg meget snart om min første (og sidste) homecoming.
Håber I alle har det godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar