søndag den 29. september 2013

Homecoming Week!

Har nu været her i en måned og en dag, præcis! Det er helt underligt at tænkte på. Tiden er gået hurtigt, men samtidig føles det som om, jeg har været her i en evighed. Det er svært at beskrive - jeg tror det er noget alle udvekslingsstudenter kan sætte sig ind i. 
(Undskylder for kvalitetten - men de er taget med iPhone) 
Mandag 23/9 
Hele denne uge har der været Home Coming Week, så vi har været dressed up hver dag. Mandag var det Pajamas Day, så hele skolen var fyldt med elever påklædt i pyjamas. 

Tirdag 24/9 
Tirsdag var temaet Extreme Weather Day, hvilket var lidt svært at klæde sig ud til, synes jeg. Men mødte op i jakke, hat, støvle og skibriller. 
Min veninde, Erin, var også dressed up utrolig smukt, haha. Så vi tog lige lidt billeder, som I kan se ovenover.

Onsdag 25/9 
Onsdag var Sports Day så jeg mødte op i fodbold tøj - eller soccer - som de kalder det.
Efter skole tog jeg med min veninde Laura hjem - den danske udvekslingsstudent. Det var super hyggeligt! Og de havde rugbrød!! Hvor jeg dog savner rugbrød, haha. Jeg smagte derudover også æbleskiver over ved dem, som de bogstavligtalt kalder Danish Pancakes, haha.
Lauras host brother lærte Laura og jeg en masse baseball. Det var faktisk super sjovt.

Torsdag 26/9 
Det var Black Hawk Spirit Day, så alle var klædt i skolens farver: Sort, lilla og sølv! 
Fredag 27/9 
Var en super fed dag! Det var Class Colors Day. Jeg er Sophmore, og vi var klædt i blå og vores tema var rock. Folk var mere klædt i farven end til temaet. Alle årgangene havde fået en hall way hver, som var pyntet op så det passede til årgangens tema! Det er helt vildt så meget de går op i school spirit, men det er helt vildt fedt! 
I de sidste to timer af skolen var der Pep Assembly. Alle skolens elever var ude på the football field, og hver årgang var samlet. 
Derefter dystede nogle elever fra hver årgang imod hinanden i forskellige sjove og skøre games. 
Laura tog med mig hjem efter skole. Alison, Caitlin, Laura og jeg prøvede på at skaffe t-shirts til the Home Coming Game om aftenen. Desværre kunne vi ikke finde nogle. Så i stedet tog vi bare noget på i skolens farver, som vi havde i forvejen.
The Home Coming Game var awesome! Hele skolen var peppet op, og vi vandt rent faktisk. Jeg var utrolig overrasket over det, da det første game jeg så, tabte vi 48-7 eller noget i den stil..
Det var i hvert fald en super fed aften!
Lørdag 28/9 
Lørdag morgen vågnede jeg op og havde helt vildt ondt i halsen og snottet - halleluja. En hel del elever på skolen har været syge i denne uge, og både min host sister og brother, Caitlin og Joe, har også været lidt syge.
Lørdag gjorde vi også rent i hele huset, og derefter lavede Alison og jeg bare lektier hele dagen.

Søndag 29/9
I dag har jeg været i kirke igen. Derudover har jeg bare slappet af og set film, da jeg ikke har været helt på toppen. I aften skal vi til the service for High School Kids, og det ser jeg meget frem til. I aften er det tredje gang jeg prøver at komme med til det, og jeg kan virkelig godt lide det.

Det var en let gennemgang af min uge - kan slet ikke huske i detaljer, haha. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar