søndag den 22. september 2013

Birthday, Church & YFU Orientation

Det er lang tid siden, jeg har skrevet her på bloggen, om hvad jeg går og laver... For at være helt præcis var den sidste dag, jeg skrev om d. 9/9, hvilket er 12 dage siden! Hvis jeg skal være ærlig, kan jeg ikke huske alt hvad jeg har lavet de sidste 12 dage, men jeg vil prøve at fortælle om nogle af de ting jeg har oplevet! 
Det går godt i skolen - mine fag er super spændende! (skal huske at have lavet et indlæg om dem). 
For at være ærlig kan jeg ikke huske, hvad jeg lavede hele sidste uge (fra d. 9.-14.). Men lørdag d. 15. var jeg til YFU orientation, hvilket faktisk var en super sjov dag, selvom det var fra kl. 9.30 til kl. 17 - så det var en lang dag. Men tiden gik rigtig hurtig, og jeg mødte en masse søde udvekslingsstunder og frivillige! 
Til YFU Orientation 
Siden sidst har jeg også smagt S'mores - de er super gode! Det er to kiks med skumfiduser og chokolade i mellem!(se billedet under) 
S'mores 
Nu er det så vi kommer til den pinlige del.. Jeg har i denne uge været til en tredages tryout for the volleyball team - and I didn't make it. Men hvis jeg skal være ærlig, fortryder jeg ikke, at jeg prøvede. Jeg mødte en masse søde piger - og jeg lærte da også lidt volleyball ;-) 
Men det står sådan til at vores volleyball team er utrolig godt! Og har hørt mange piger som ikke kom på holdet (lige for at jeg ikke får det helt dårligt med mig selv, haha). Plus de har været i gang med at træne siden d. 1. August. 
Måske det ikke alle der ved det, men her i USA går man til en "tryout" for at komme på holdet, hvor man viser hvad man kan - ikke alle og enhver kommer med på holdet. 
Men nu må jeg bare vente til skiing starter engang i november. 

I onsdags fyldte Caitlin - min yngste host sister - femten år. Vi tog ud og spiste, og fik derefter coldstone is - min første coldstone is. Alison - min ældste host sister - arbejder i Coldstone, så hun lavede isen til mig - og hold da op der var godt, haha! 

I går tog min host dad, Dan, Caitlin, Joe og jeg til downtown Detroit for at se baseball! Det var min første baseball kamp, og det var virkelig en fed oplevelse - meget amerikansk!
#go #tigers !
I dag var jeg ude på min første løbetur herover (så doven jeg har været, haha), og det endte med jeg for vild... Så jeg blev nødt til at gå ind til et hus og spørge om vej, haha. Så dygtig jeg er. 
Da jeg kom hjem, tog jeg et hurtigt bad og derefter tog my host mom, Susan og Caitlin og jeg til Bridal Shower, hvilket jeg aldrig har været til før, så det var skægt at prøve. Det var the Bridal Shower til et bryllup, vi skal til i november.
Da vi kom hjem, fejrede vi Caitlins fødselsdag, fordi Dan kun er hjemme i weekendenerne pga. arbejde. Susan havde bagt den fineste kage, som I kan se på billedet under! 
Caitlin's birthday cake
Hov, har helt glemt at fortælle om kirken. Vi går i kirke næsten hver søndag, og Susan og Caitlin arbejder frivilligt med at passe børn i kirken hver anden søndag - ja, det er en meget speciel og anderledes kirke! Og jeg kan rent faktisk godt lide at gå i kirke her! Men i hvert fald kunne Caitlin ikke hjælpe til sidste søndag pga. soccer, så jeg hjalp i stedet med at passe treårige børn. Det var super hyggeligt!
Sidste søndag tog vi også til en service om aftenen for unge som går i High School. Bagefter selve the service, gik vi ud i små grupper - dog var Alisons og min gruppe ikke speciel lille, vi var næsten 20 mennesker tror jeg. I de her små grupper snakkede vi om alt muligt, og det var virkelig en fed oplevelse, og jeg mødte en masse søde mennesker! Glæder mig til at vi skal til det igen i morgen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar