tirsdag den 3. september 2013

School tomorrow..

Nå nu vil jeg så fortæller fra lørdag af, så godt som jeg nu kan huske ting... For der sker så meget hele tiden!

Lørdag:
Lørdag tog Alison mig med til mit første american football game!! Desværre tabte vores hold, og for at være ærlig, var det ikke ligefrem den mest spændende kamp. Men skønt at prøve at se, og jeg mødte et par af Alisons venner. Lige efter det tog jeg sammen med resten af familien (undtagen Alison) hen for at se Caitlin spille soccer. De er faktisk ikke dårlige, som jeg lidt havde regnet med (ups, havde hørt at de ikke skulle være så gode til soccer herover), men specielt Caitlin gjorde det godt!
Caitlin spillede to kampe den dag, så i mellem kampene tog vi hjem for at spise middagsmad, og Alison, Paula og jeg nåede også lige at være i the Mall i et par timer. Til sidste kamp var Alison og Paula med, og det var rigtig hyggeligt! Vi var ude og spise om aftenen på en restaurant kaldet American Champs - og ja, den var meget amerikansk, med store skærme rundt i hele restauranten, hvor de viste american football, baseball, wrestling osv.
My first american football game 

Søndag: 
Søndag skulle Caitlin igen spille to kampe. Der var ikke så godt vejr, så Susan og jeg frøs lidt og valgte at gå rundt om banen hele anden halvleg, haha. Mellem de to kampe tog vi ud for at spise middagsmad.
Efter det kørte Alison og jeg ud for at købe sko, og jeg købte nogle rigtig fede nogle, som jeg nok skal lægge et billede ud af på et tidspunkt. Kan ikke rigtig huske hvad jeg lavede resten af dagen, ups..
Caitlin's soccer game
Mandag:
Mandag, som er i dag, har amerikanerne labor day, så de har fri. I dag har vi bare slappet af, gjort de sidste ting klar til skole, smagt peanut butter and jelly sandwich for første gang, været ude og handle ind med Alison, og så har vi kørt 2 timer for at se den hvalp som de skal have, og så 2 timer hjem igen.. Det var en lang tur, men hvalpen var virkelig sød, og det hyggeligt! Vi får den i næste weekend, men vi mangler stadig et navn til den..


Nå men jeg må slutte for nu, for skal til at sove, da der er skole i morgen... First day of High School - Jeg er så spændt, men MEGET nervøs!

My first peanut butter and jelly sandwich

Ingen kommentarer:

Send en kommentar