tirsdag den 10. september 2013

Soccer, lektier og Taco Bell

Ved godt det har været lang tid siden,  jeg sidst har skrevet herinde, så dette indlæg kommer nok til blive laaaangt.. Men kommer nok også til at gå let hen over til mange af tingene.
 Jeg undskylder på forhånd for de mange stavefejl, der vil komme! 

Tirsdag 3/9 
Tirsdag var første dag i High School. Jeg var utrolig spændt - og ikke mindst nervøs! Men første dag gik skam fint og selvom om skolen er stor, og jeg var meget bange for at fare vild, fandt jeg hen til alle mine klasser! 
Skolen er ny for alle, da det er to skoler, som er blevet slået sammen, så alle virkede forvirrede og en smule generte. 

Onsdag 4/9
På min skole har vi odd og even days. Hver anden dag har vi odd day, og hver anden dag har vi even day. Så jeg havde denne dag også en masse nye fag. Jeg kan lide alle mine fag - jeg skal nok lige lave et lille indlæg om mine fag, så I kan høre lidt om dem. 
Men onsdag skete det mest underlige... Jeg var på vej til min anden time, da jeg pludselig så en pige ved navn Laura, som jeg havde rejst sammen med herover. Jeg blev så utrolig overrasket og satte i løb efter hende med det samme. Det kom helt sikkert også bag på Laura at se mig, for hun var helt mundlam og rød i hovedet - hahaha. Men i hvert fald er det helt vildt underligt, at vi går på samme skole, og at vi slet ikke vidste ville komme til det.

Torsdag 5/9
Tordag var en jødisk heligdag, så vi havde fri! 
Laura og jeg tog ud for at shoppe, for vi trængte virkelig til nyt tøj! Det var virkelig super hyggelig - og Laura er så sød. Vi snakker nogle gange engelsk, men det virker bare underligt at snakke engelsk med en dansker... Men mit danske bliver i det mindste ikke så rusten nu. Hahaha. 

Fredag 6/9
Fredag efter skole kørte vi nord på, fordi min værtsbror skulle spille soccer. Vi ankom først sent om aftenen, for det tog ca. 4 timer at køre derhen. 

Lørdag 7/9
Lørdag så vi Joe spille soccer, Alison og jeg lavede lektier og så vi var med en stolelift op på toppen af en bakke, hvor vi så derefter gik ned. Der var en flot udsigt deroppe fra, men vi blev rimelig beskidte på vejen ned, haha. 

Søndag 8/9
Jeg har været rimelig træt den sidste lille uges tid. Jeg er blevet advaret om at man kan blive utrolig træt i starten, men min træthed er først rigtig kommet her en uge senere end jeg er ankommet. 
Så søndag var jeg helt utrolig træt, så Susan lod Alison og jeg blive hjemme fra den første af Joes kampe, og så kom de og hentede os til hans anden kamp. Inden kørte vi på Subway for at få noget middagsmad - det var godt, haha. Men de spiser virkelig chips til alt. Altså de har sådan små chips poser med til lunch i skolen. 
Jeg fik taget nogle billeder både lørdag og søndag! 
Efter kampen kørte vi hjem og ankom først sent om aften, hvor jeg så lige nåede at få lavet lidt lektier. 

Mandag 9/9 
I dag har jeg bare været i skole, været sammen med Paula og Alison. Vi var ude og køre, fik byttet nogle sko for Alison og tog på Taco Bell til aften. Så fik jeg også prøvet det - men det var nu ikke nogle speciel god oplevelse.. Havde bestilt noget jeg ikke kunne lide haha. 
Vi har også fået hunden i dag!!! Og den er kommet til at hedde Remy - han er bare såå sød! 


Det er helt vildt, at der kommer til at blive 37 grader på tirsdag og så fredag vil der kun bliver 17 grader! 20 grader i forskel på 3 dage!! (jeg troede, at du sagde at vejret ikke var så skiftende her, far) 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar