torsdag den 15. august 2013

Overrasket - men taknemlig!

Afskedsgave fra min søde klasse
Afskedsgave fra min dejlige veninde, Cille

Så har jeg modtaget de sidste papirer, og der er nu kun 13 dage til, at jeg drager ud på eventyr. Sammen med de sidste papirer modtog jeg også en YFU-T-shirt, som vi skal have på hele afrejsedagen.
Det er godt nok ved at komme tæt på, og der er nu både arrangeret afskedsfest for familie og venner.
Min værtsmor skrev også den anden dag, at alle de fag jeg ønskede at have derover,  kunne lade sig gøre. Det er virkelig fantastisk! Så jeg skal have noget fotografering, film produktion, US. Government,  holdsport, tysk, algebra (matematik), health education, psykologi og et engelsk-fag som hedder "Writing Through Film". Det bliver så spændende!
Som i kan se på nogle af de overstående billeder, har jeg allerede modtaget to afskedsgaver! Jeg er blev så utrolig overrasket - og ikke mindst taknemlig - for begge to! Jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige til det. Jeg havde overhovedet ikke forventet nogen afskedsgaver. Og så er de ovenkøbet så flotte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar