lørdag den 10. august 2013

18 dage til..

Som overskriften røber, er der nu kun 18 dage til, at jeg rejser over atlanten mod det store USA. Jeg kan ikke vente! Det er helt utroligt så meget, jeg glæder mig!

Jeg har lavet denne blog, for at jeg kan dele mine oplevelser med dem derhjemme, eller folk der bare er nysgerrige for at vide, hvad et år som udvekslingsstudent kan bringe med sig.
D. 7. januar 2013 fik jeg min værtsfamilie. Vi har allerede skrevet en hel del sammen - især på det seneste, hvor der har været en helt masse med hvilke fag, jeg skulle have der over. Og det er godt nok ikke en nem sag at finde ud af. Det er helt uroligt så mange nye, sjove og ikke mindst spændende fag man kan få derover.
Men i hvert fald er min værtsfamilie utrolig sød! Den består af værts- mor og far (Susan og Dan). To værtssøstre på 14 og 16 (Caitlin og Alison) og så en værtslillebror på 13(Joe). Så de er jo på samme alder som mig, hvilket jeg finder utrolig dejligt! Jeg glæder mig virkelig til at møde dem!
Værtsfamilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar