lørdag den 21. december 2013

Ups - Update

Og igen er der sket så meget siden sidst.. Det må være næsten 2 måneder siden jeg sidst gav jer en rigtig opdatering - ups - og nu kan jeg igen slet ikke huske alt det jeg har oplevet. Men jeg vil nu alligevel prøve at fortælle jer lidt om nogle af de forskellige oplevelser, jeg har haft. 

Rice & Beans 10. - 17. november
 For over en måned siden gik min værtsfamilie og jeg ind i et projekt i forbindelse med vores kirke. I en hel uge spiste min værtsfamilie og jeg kun ris og bønner, for at spare penge sammen, som vi kunne give til dem som ikke engang kan få et måltid om dagen.
Det var helt bestemt udfordrende, men jeg er så glad for at jeg hjalp mennesker i nød og samtidig prøvede noget så anderledes. Ris og bønner til morgenmad, er ikke ligefrem noget at råbe hurra for.. 

The Ski Team 
Nu er det også ved at være noget tid siden jeg startede på skolens skihold. Folk havde advaret mig om inden, at løjperne ville være virkelig små (især hvis du sammenligner det med Alperne), men jeg blev nu alligevel overrasket over hvor små og korte de er, og hvor lille selve ski området er.
Det er super sjovt at være en del at skiholdet, men det er helt bestemt også tidskrævende. Træning er lige efter skole (kl. 15) og vi er først tilbage på skolen igen kl. 19. om aftenen. Det er helt bestemt en lang dag, men det er det værd. Jeg har allerede lært en del om Ski Racing og mødt en masse søde mennesker.

Catching fire 
Selvom jeg er i USA, hvor biografbilletterne koster ingenting, har jeg stadigvæk kun været i biografen én gang! Jeg tog med min veninde Geraldine i biografen for at se The Hunger Games Catching Fire, og hold da op den er god! Kan helt klart anbefales, haha.

YFU Presentation 25. - 26. november 
YFU kræver at vi udvekslingsstudenter skal give en præsentation omkring vores hjemland på skolen. Dette er som tak for at skolen har taget os ind. Laura (den anden danske udvekslingsstudent) og jeg gik sammen om at lave en præsentation. Mandagen og tirsdagen før vores "Thanksgiving Break", som vi gik på onsdag, havde alle udvekslingsstudenterne præsentationer i alle deres timer i skolen. Det gik overraskende godt og var super hyggeligt samtidig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar