søndag den 23. marts 2014

OPDATERING

Ved godt jeg ikke har opdateret bloggeren i hvad der kunne være evigheder - undskyld! 
Og den sørgelige del er at jeg nu ikke kan huske alt det jeg gerne vil fortælle jeg om.. Men der vil helt sikkert komme nogle flere indlæg snart - jeg får oplevet så meget herover! 
Som de fleste af jeg måske nok ved (hørte det var ofte i tv-avisen over ved jer), så fik en helt del sne denne vinter! Vi har stadigvæk en del sne, og vi er endda i slutningen af marts.. Jeg må indrømme jeg er ved at være en helt del træt af sneen og kulden, selvom det har givet os 6 dage fri fra skole i løbet af året! 
Jeg har aldrig været et sted med så vildt et vejr! Det skifter så utrolig hurtigt fra den ene dag til den anden! 
Sneen må også godt snart forsvinde, fordi nu er fodbold sæsonen startet, og vi kan ikke komme til at træne udenfor eller spille kampe pga. sneen - hvilket jeg er meget træt af.

Min skole's basketballhold kom helt til The State Final - hvilket er utrolig vildt, da det også er et helt nyt hold pga. de to skoler der i år er blevet sammensluttet. Så fredag var vi kun i skole en halv dag pga. semifinalen. Efter den halve skoledag, tog hele fem fanbusser afsted til Lansing (Michigan's hovedstad) for at se drengene spille! Caitlin, Natalie, Paula og jeg tog afsted sammen. Det var en super fed oplevelse! - VI VANDT!  Derfor gik vi videre til finalen, som så var i dag! Desværre kunne vi ikke tage afsted, så vi så det i fjernsynet. Det var helt vildt underligt at se folk man går i skole med i fjernsynet, enten spille på banen eller heppe ude blandt publikummet. Desværre tabte vi i finalen mod et utrolig godt hold.. Men er stadig utrolig stolt over at vores skole nåede så langt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar