torsdag den 26. december 2013

Merry (american) Christmas!

Nu har jeg også oplevet hvordan amerikanerne holder jul, hvilket faktisk er meget anderledes fra den måde, vi holder det på. Det var nu super hyggeligt alligevel. På juleaftensdag tog vi i kirke og bagefter ud for at spise. Da vi kom hjem spillede vi spil og hyggede, og endte med at gå rimelig tidligt i seng. Vi  vågnede alle op tidligt julemorgen undtagen Alison, så vi endte med at vække hende op ved nitiden. Først åbnede vi hvad vi havde fået i vores sokke (ja, jeg fik min helt egen sok!), hvor jeg tyggegummi, chokolade, læbepomade og noget andet slik. 
Vi skiftevis åbnede gaverne, så de gjorde alligevel en ting på samme måde som min familie, hvilket jeg også rigtig godt kan lide. Jeg havde slet ikke forventet at få så mange gaver det her år, men hold da op jeg fik mange alligevel. Jeg er så taknemlig for alle de gaver jeg fik, men mest af alt den største gave min værtsfamilie og familie har givet mig i år: Chanchen for et år herover.
Bagefter spiste vi pandekager, og til aften fik vi kalkun, kartofler, sovs og salat. 
Det var helt bestemt en god jul! 


 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar